Pengikut (Blogspot)

Rabu, 26 Disember 2012

rabu : kelu dengan tindakan I

Tak sangka aku penuhkan meja aku dengan ni

Hello semua, selamat petang...

Hari ni hari sawan nak gubah hantaran. Memang ramai yang cakap. Beli je, sewa je. Buat yang basic. Tapi untuk aku yang nak tunang ni pasti nak yang grand ye tak? Standard la tu.

Disebabkan aku dah ada idea macam mana nak buat sendiri. Aku tak kesah buruk. Janji Encik L terima hasil tangan aku sendiri kan.

Ni dari Selayang aku berkobar nak balik Bangi. Nak tunjuk idea kat Puan Kak Ngah. Nak borong bunga lagi. Please... Aku ngah sawan ni.

Jangan Encik Bos Botak panggil aku. Aku mintak diberi peluang. Ok. Mari pulang. Assalammualaikum.


p.s : bila engineer menggubah, satu benda je aku fikir. Ia adalah lebih senang bercerita atas kertas berbanding buat realiti. Jadi sila hormat tukang atau craftman yang kat site tu okey. Teruja. Papai...


Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.