Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Ahad, Disember 16

persiapan apanya. bila fikir-fikir perkembangan sifar

Helloo semua, selamat tengah malam...

Aku tak boleh tido la malam ni. Aku pening fikirkan pasal pertunangan yang ada lagi 15 hari. Makin aku survey makin tak boleh tido.

Impian aku nak ada gubahan yang mudah. Kira budak sekolah rendah pun boleh buat tengok hantaran aku tu. Bergaduh sampai nanges-nanges dengan Encik L. Beliau semua pasal aku nak ambil mudah.

Akhirnya esok aku akan beli semua barang tersebut. Terpaksa sorang-sorang. Petang tadi Puan Fariza dengan Ncik Yeppul free. Encik L cakap tunggu dulu. Tapi tu la. Dah tengah-tengah malam ni baru cakap tak boleh pegi pulak.

Mana pulak org yang aku nak carik malam-malam ni ajak teman. Dah ditakdirkan kot. Aku memang kena beli barang macam ni. Dah siap nanti aku boleh suruh Encik L komen.

Okey. Macam kain dekat atas tu kan dan macam gambar yang aku jumpa di laman sesawang perantin-perantin Encik L cakap meriah sangat. Macam nak nikah. Habis apa I nak buat dengan songket yang I beli tu U??? Menganjing die... Hahahaha.

p.s : maaf lah. cerita perantin-perantin untuk 2 3 hari ni.

Published with Blogger-droid v2.0.8

4 ulasan:

  1. Dalam proses menuju ke sana ye? tahniah ler...lps ni update blog pasal isu rumahtangga pula kan?

    BalasPadam
  2. sabar ye dik.
    biasalah asam garam nak membina masjid.bnyk dugaannya.akk doakan yg terbaik untuk cikiki..

    BalasPadam
  3. akak nak bertunang? tahniah :D

    BalasPadam
  4. patut la aku rasa macam nak makan nasi minyak je dalam sebulan dua ni
    tahniah

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.