Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Disember 14

jumaat yang penat, tenaga kosong

hello semua, salam jumaat....

aku bakal melalui hari-hari yang sibuk kot. hari ni Adik Atikah bercuti. aku pun bangun bukan awal mana. jadi aku kelam kabut dengan mesyuarat Ncik Bos Botak dan terkejar-kejar menyiapkan dokumen untuk dihantar ke KPM. hari ni hari akhir untuk hantar payment.

sebenarnya aku penat. rasa nak demam pun ada. dah tak lalu dah nak buat kerja kot. bye. assallammualaikum.

p.s : makin sibuk menjelang majlis sendiri. tak sempat nak beli apa. harap Tuhan permudahkan.


9 ulasan:

  1. Mungkin terlalu tumpu pada kerja,itu sampai nak demam.Semoga dipermudah segala urusan.

    BalasPadam
  2. insyaAllah akan dipermudahkan... :)

    BalasPadam
  3. Salam,singgah lalu
    jemputla singgah blog kite, ada long sleeve maxidress dan dress cotton denim yang smart dan selesa dipakai.

    -->http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

    TQ ye

    BalasPadam
  4. tenang dan sabar sentiasa
    moga2 dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.