Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 7 Disember 2012

jumaat santai : belum bersedia

hello semua, salam jumaat...

petang-petang baru nak menulis. takde ape benda yang nak cerita kot hari ni. aku tak tahu. Encik L cakap beliau nak bertunang. tapi Rumah Ayah pun tak siap lagi. macam mana nak bertunang pun?

dah tiga hari cakap benda tu. aku pulak cuak. memang la aku nak jadi yang sah. tapi rasa tak bersedia. cincin takat sebutir. patut beli satu lagi.

nak pakai baju apa nanti. nak jemput siapa. nak jamu apa. nak kena ada apa? taktau....

bila bincang dengan Encik L jawapannya, 'abang semua okey'

bagi pelempang pun okey kot. sedas dua bagi sedar sikit.

okey. nanti kita cerita apa yang patut. okey? adey-chiau.



p.s : baru aku tau rasa cuak ini.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.