Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Disember 7

jumaat santai : belum bersedia

hello semua, salam jumaat...

petang-petang baru nak menulis. takde ape benda yang nak cerita kot hari ni. aku tak tahu. Encik L cakap beliau nak bertunang. tapi Rumah Ayah pun tak siap lagi. macam mana nak bertunang pun?

dah tiga hari cakap benda tu. aku pulak cuak. memang la aku nak jadi yang sah. tapi rasa tak bersedia. cincin takat sebutir. patut beli satu lagi.

nak pakai baju apa nanti. nak jemput siapa. nak jamu apa. nak kena ada apa? taktau....

bila bincang dengan Encik L jawapannya, 'abang semua okey'

bagi pelempang pun okey kot. sedas dua bagi sedar sikit.

okey. nanti kita cerita apa yang patut. okey? adey-chiau.



p.s : baru aku tau rasa cuak ini.


11 ulasan:

  1. haha.. kalau dia okey, mas harusla okey..? diakan yg keluar duit tuk cincin tu..kihkihkih

    BalasPadam
  2. Wah.. cepat2 sikit. Tak berapa langkah lagi tu..

    -zy-

    BalasPadam
  3. kalau pk gedebuk gedebak.. otak kita blh sesak. pk simple.. Insyaallah jadinya meriah :D

    BalasPadam
  4. Setakat bertunang, jemput saudara mara rapat je pun ok

    BalasPadam
  5. byk betul fikir.nervoues tak bertempat.hehe..

    lex arr..Insyaallah everything will smoothly happend..haha speakin london berterabur plak!

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.