Pengikut (Blogspot)

Khamis, 13 Disember 2012

kesedihan

Helloo semua, selamat malam...

Seram betul. Tak adil bagi pemain Malaysia yang dibuang padang tanpa mencederakan dan berbuat apa-apa pada orang lain. Main ganas. Padang macam ape je. Sakit hati aku.

Hari ni pagi aku pergi mesyuarat tapak. Lama jugak. Dengar cerita tak best. Arkitek dan QS perunding nak berhenti kerja. Aku sedihla. Sapa lagi geng i lepas ni nak kutuk kontraktor bersama-sama.

Encik L pulak collapse. Memplaster dinding seharian itu adalah punca utama mempengsankan diri malam ni.

Aku sibuk. Ada banyak perkara yang perlu dibuat. Tp kaaau disusun insya-Allah takde ape-ape masalah kan.

Ni Thailand dah satu. Memang main tipu. Takde mood. Bye

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.