Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Disember 13

kesedihan

Helloo semua, selamat malam...

Seram betul. Tak adil bagi pemain Malaysia yang dibuang padang tanpa mencederakan dan berbuat apa-apa pada orang lain. Main ganas. Padang macam ape je. Sakit hati aku.

Hari ni pagi aku pergi mesyuarat tapak. Lama jugak. Dengar cerita tak best. Arkitek dan QS perunding nak berhenti kerja. Aku sedihla. Sapa lagi geng i lepas ni nak kutuk kontraktor bersama-sama.

Encik L pulak collapse. Memplaster dinding seharian itu adalah punca utama mempengsankan diri malam ni.

Aku sibuk. Ada banyak perkara yang perlu dibuat. Tp kaaau disusun insya-Allah takde ape-ape masalah kan.

Ni Thailand dah satu. Memang main tipu. Takde mood. Bye

Published with Blogger-droid v2.0.8

8 ulasan:

  1. komen saya baca semua dok maki pengadil korea yg tak tau maksud ADIL tu

    BalasPadam
  2. ahaakkkss sakit hati je tgk perlawanan mlm td.. huhuhu

    BalasPadam
  3. susahkan kalau nak keje bila
    orang yg kita sayang dan dekat dah tak de..

    huh

    tak sanggup nak berdepan dengan keje pada tahun depan
    kene berdikari la nampaknye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la... Sedey la... Nnt mcm mane la tahun depan...

      Padam
  4. sabar2
    thailand memang dah nak sangat menang
    tapi...
    kita pun nak juga, kan?
    hehe

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.