Pengikut (Blogspot)

Khamis, 6 Disember 2012

Hello semua, selamat petang...

Mengantok la. Kejap lagi nak balik Selayang. Ni kat Kajang lepas dari lawatan tapak paling kotor aku pernah pegi. Pegi lawat loji IWK 80% lebih bersih.

Ada satu tender bukak. Bawak klien mane dan di mana aku rahsiakan la. Sebab nanti jadi isu kerajaan pulak.

Tempatnya kotor. Kena ganti salur najis baru yang dalam tu dah penuh kelodak 'itu'

Bayangkan la. Aku tak faham jugak kenapa mereka selima blok boleh tinggal di kawasan paip hujan gagal fungsi. Sampah kering dan sampah basah pada apron bercampur bersama-sama menaikkan bau yang membuat perut korang berpusing dan muntah.

Air menitik merata-rata. Mereka boleh hidup eh?

Selenggara itu perlukan manusia dengan amalan pembersih. Kalau korang bersih, kurang kerja menyelenggara. Jimat duit korang dan duit kerajaan secara tak langsung.

Mengantokla tunggu siling dipasang sampai habis. Adey-chiau.

p.s : semlam jalan khucing lancar. Tanye kat Encik L "tak jem hari ni?" jawabnye "tak, sbb abg dh bawak roti hari ni" hehehe.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.