Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Disember 21

gaduh-gaduh tetap cinta

hello semua, selamat malam...

bila aku bergaduh cinta dengan dahsyat siang tadi, dan berbaik semula pada sebelah malam.
aku sokong kata-kata Cik Waniey masa dalam panggilan semalam. 
Cik Waniey cakap bergaduh adalah salah faham.
akibat kita tak kenal siapa dia yang sebenar.
pergaduhan takkan jadi dengan perkara yang sama kalau masing-masing semakin memahami.
dan jika pergaduhan sebab perkara yang sama berulang.
adakah kita saling memahami?

p.s : ternyata Encik L orang yang super memujuk aku. aku pun budak baik malas nak merajuk lama-lama.




15 ulasan:

  1. Bila kekasih mula merajukk..

    try dengar lagu tu.
    heheh

    BalasPadam
  2. Gaduh manje namanye tu

    Salam ziarah

    BalasPadam
  3. Eloklah buat apa nak merajuk lama-lama. Org lelaki pun tak suka perempuan yg suka merajuk tau...

    BalasPadam
  4. seriusli ayat tuh buat ku tersedar dari lamunann..

    BalasPadam
  5. masa gaduh tu sempat tak tarik2 rambut

    BalasPadam
  6. aku tak suka perempuan meraju
    jadi terpaksa la cepat2 pujuk
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu. perempuan merajuk lama mengundang padah kan?

      Padam
  7. Kdg2 niat dlm ati "tanak dah gaduh2" tp bila jauh je mesti gaduh.. duk dpn mata takmo plak gaduh..

    Standard kah kita nak gaduh & majuks? :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. biase la macam tu. tapi ikut tahap aku depan mata pun dah bergaduh da...

      Padam
  8. penatnya merajuk dan dipujuk

    BalasPadam
  9. menarik.

    Tagged
    http://www.aingraphic.my/2012/12/contest-sweet-smile-by-yaya-dija.html
    http://www.aingraphic.my/2012/12/2012-giveaway-by-iraarina-izzahlt.html

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.