Pengikut (Blogspot)

Ahad, 30 Disember 2012

cadar dua generasi

Hello semua, selamat malam....

Penat dan tak boleh blogwalking. Nanti aku qada bila dah balik pejabat minggu depan okey.

Ini adalah cadar bertunang Puan Mak. Puan Along turut sama guna. Puan Angah cakap beliau tak guna. Tapi aku pilih untuk guna.

JIMAT dalam keadaan mengguna warisan keluarga la kiranya. Adik Faizah ada berani nak sahut cabaran ni 20 tahun lagi ke? Hikhik.

Semua hantaran yang tak melibatkan makanan dah siap. Esok nak g pasar beli barang-barang untuk lauk tambahan.

Sampai sini dulu. Adey-chiau.

p.s : harap semuanya berjalan lancar...

Published with Blogger-droid v2.0.8

5 ulasan:

  1. rumah mak ada cadar ni kaler merah. semoga semua berjalan lancar.

    BalasPadam
  2. moga semuanya ikut perancangan
    insya-allah

    BalasPadam
  3. woh, cadar ni. mak sy pun pernah ada dulu. tapi kat mana dah skang..

    BalasPadam
  4. turun temurun guna nie.. bagus :)

    sama mcm family moon :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.