Pengikut (Blogspot)

Ahad, 2 Disember 2012

ahad kerja : ini adalah ketabahan

hello semua, selamat tengah hari... 

aku overtime dengan membuat kerja berdikit-dikit hari ni. tapi yang pasti aku akan siapkan hari ni jugak. sambil-sambil tu layan perasaan tengok video dari penuils blog Warkah Buat Isteri yang betul-betul menyentuh jiwa dan memberi inspirasi aku agar terus hidup. 

betul, jika kita sedang susah. lihat orang yang lebih susah dari kita. dan lihat nilai-nilai positif yang ada untuk dicontohi. memang satu kehidupan yang sangat terkesan dekat hati aku. dan ini baru panggil cinta. 


okey kepada siapa yang belum sempat tengok video ni. hope korang boleh lihat dan ambil iktibar mana yang boleh. sangat memberi inspirasi. 

akhir kata aku, semoga Allah SWT memperkenankan impian Ncik Abil untuk mendengar suara isteri beliau. tu je, wish.

masih sedih dan mahu sambung kerja. assalammualaikum...

2 ulasan:

  1. ok. jp lg buka balik guna laptop.. susah nk tgk utube guna android

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.