Pengikut (Blogspot)

Selasa, 27 November 2012

panggilan orang mesin

Hello semua, selamat pagi...

Pagi-pagi lagi MIG Machineries dah panggil. 0530 pagi 11 kali tu. Maaf la. Aku tido mati.

Aku panggil la balik lepas bangun mandi semua. Baru lima minit lepas panggil. Jadi mereka mengatakan mereka tidak panggil aku. Takkan Ncik Hantoo main tekan-tekan nombor. Kamu biar benar??

Entahla. Tu je terasa nak menulis kat sini. Menarik jugak tempah mesin yang kecik-kecik yang hanya boleh beli kat Jerman ni kan.

Pengalaman pertama beli mesin ada bagai-bagai kejadian. Salah beli, rosak, bahan tak boleh masuk salur, rotor patah. Tangan orang pun pernah mesin tu gaul.

Untuk kerja-kerja baikpulih struktur, kami hanya ada satu peluang di Sabah, Ncik Fatgrow pergi taklimat tapak baik-baik ye.

Okey. Saje tulis pasal minat aku. Kerja-kerja baikpulih. Kalau ada rezeki nak bikin kertas cadangan Ir dengan tajuk ini juga.

Sampai sini membebel. Mari minum nescefe. Adey-chiau.

p.s : melarat-larat pulak cerita. hikhik.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.