Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, November 19

monday blues : rmr dan drama band

hello semua, selamat petang...

hari ni tak sempat nak blues lansung. pagi datang lambat. tidur semalam satu jam je. terlebih kafien. sekarang badan dah sakit-sakit. pergelangan tangan kiri ni asyik masuk angin je. rasa ngilu kat pergelangan tangan. dah tua sangat ke aku ni?

hari ni suasana pejabat kembali meriah. hari isnin, permulaan hari yang blues. pasti kena membebel banyak-banyak. barulah hilang ngantok. 

rekabentuk Rumah Mesra Rakyat masih dalam peringkat rekabentuk. tadi, Ncik Bos Botak cakap keluar isu dalam berita kontraktor lari. rumah asal dah roboh, pemilik rumah tinggal dalam stor. kalau Ncik Bos Botak macam tu mahu bungkus Teamcoat ni. 

Rungutan Satu
Rungutan Dua
biasalah, kalau projek buat rumah digembar-gembur dan dipolitikkan. aku pulak jadi seriau nak hantar proposal. rasanya, Ncik Bos Botak cukup modal tak? adey-chiau. 

p.s : tibe-tibe kan, aku tangkap cinta dengan Drama Band. cool la diorang dalam Anugerah Industri Muzik hari tu. jemput layan.



10 ulasan:

  1. kebanyakan lagu mcm ni jadi ost drama kan?

    BalasPadam
  2. igt drama band ni indon rupanya retis tempatan jugak

    BalasPadam
  3. hehe kan kan. drama band bestttt. tak mcm klangit.kelaut jadinya padahhal lagu dia best gila. kecewa kecewa. :D

    BalasPadam
  4. tau xpe, macam jayuh cinta kan ahak

    BalasPadam
  5. layan gak ;a aim.yg penting best byk dr anugerah skrin yg suam2 kuku tu.hiks..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anugerah skrin adalah sesuatu yg tk faham...

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.