Pengikut (Blogspot)

Isnin, 5 November 2012

monday blues : ini baru cool

hello semua, selamat petang...



hujan tidak begitu lebat. tapi guruh dan kilat sabung menyabung amat merisaukan hati dan perasaan. hujung tahun memang musim hujan kan?

harap masalah-masalah yang berlaku pada projek-projek akan di atasi dengan cara paling kreatif. musim hujan pun masih kena carik makan. macam lagu Hilang Naluri yang dinyanyikan oleh Once Mekael ni. kreatif kan?

Hilang Naluri. tajuk pun dah cukup sentap. lirik lagi lah, terasa amarahnya pada seseorang sampai suruh pergi mati. aku suka kisah lagu ni. bagi aku, dalam keadaan amarah pun. lagu ni bersemangat. semangat untuk terus hidup. ingat, kita bukan hidup kerana orang yang kita sayang. dalam apa jua, kita hidup dan mati kerana Allah SWT dengan sokongan orang yang kita sayang. itu kena perbetul dalam diri. 

permintaan yang paling relevan, bila seseorang tu dah tak suka dengan kita, eloknya dia pergi dari hati dan bukan harapkan ia kembali. kalau dia sanggup berada di sisi, kita patut pertahankan. fakta yang semua orang tahu, pahit untuk dilaksanakan. 

kagum aku. video ni tak payah keluar studio. tengok hasil orang yang menggunakan kebanyakan otak kanannya ini? gempak.... adey-chiau. 


p.s :
 'Imagination is important than knowledge, knowledge is limited while imagination encircle the world'
 Albert Einstein

2 ulasan:

  1. memang dari dulu lagi camni kan hujung tahun je hujan..musim tengkujuh

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.