Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, November 30

iya. membebel sebelum tidur

Helloooo semua, selamat malam...

Malam dok tulis entri lagi. Bosan tak terkata. Nak kata apa lagi kalau Encik L Awal-awal lagi dah membuta kat rumah Kajang. Aku kat Selayang sepi.

Aku mengantok. Tapi tak la lelap-lelap dari tadi. Asyik tangkap gambar Belang tidur. BELANG PERASAAN NAK jadi model kot. Ada kurap takde orang mane nak amek jadi model la. Jangan risau sangat. Nasihat aku pada Belang yang muka mencebik.

Nampak kan. Aku bosan kan. Sampai belang mencebik pun aku perlu amek kesah ke?

Hari ni pesta durian lagi. Dari Adik Natrah. Makan dalam Bilik Projek bersama makan malam yang langsung tak menarik. ENCIK l cakap cuba masak hari-hari kalau nak dapatkan rentak. Entahla. Putus asa kot.

Tengok cara potong ayam kat Youtube tu kelakar ke? Aku nak dapat teknik yang betul je.

Kerja saya banyak. Saya ingin tulis senarai kerja atas kertas mahjong. Adakah berkesan??

Aku dah mengantok. Aku dah sorongkan bantal. Apa hal tak mahu lena??

Jom tido. Adeychiau.

p.s : salam takziah kepada nakama aku, Cik Waniey yang baru sahaja kehilangan nenek tadi. Al-Fatihah.

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 ulasan:

  1. aku pula dah ngantuk ni
    tapi masih tak mahu tidur la
    hehe

    BalasPadam
  2. haha, mane ade kelakar,hahaha..

    ramai je elajar potong ayam dari youtubee

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.