Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, November 13

diwali pun kerja

hello semua, selamat pagi...

aku baru mula duduk depan komputer dan blogwalking. banyak jugak cerita yang menarik hari ni. aku baru mula masak air panas, untuk secawan nescefe threeinone, pemula hari. aku baru habis tengok cerita Cikgu Kamala dengan Kak Hawa dan Cik Hawa. aku baru tahu, esok taklimat lawatan tapak tak perlukan kita membawa sijil berkaitan. semua mula dan baru yang dianggap segar. 

sempena Diwali ni dan sempena aku ada di pejabat menilik-nilik rekabentuk. aku layan Youtube. mana-mana lagu Hindustan yang sentiasa hijau bagi peminat Bollywood seperti aku. hikhik. 

Kay Sera Sera, Pukar 


Koi Ladkhi Hey, Dil To Pagal Hai



cukup la layan dua lagu ye dak? kalau layan sepuluh, baik aku buat video pasal Madhuri Dixit. aku suke lah lenggok beliau menari. cantik. adey-chiau.

p.s : agak-agak Al-Safir cuti tak Deepavalli?? hilang punca makanan aku. hikhik


6 ulasan:

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.