Pengikut (Blogspot)

Rabu, 14 November 2012

blog aku juga diserang malware

hello semua, selamat tengah malam....

aku rasa aku terlebih minum kopi. jadi aku susah nak tidur. tambahan pulak blog ni buat perangai. lagi payah mata ni nak lelap. 

aku diserang Malware. ape nama virus pun dah cukup takot nak eja. serupa macam lipas-lipas dalam cerita kartun Oggy & the Cockroaches. otak tiada pada tempatnya kini.

bertemankan jalur lebar jenama U-Mobile, aku mencari segala macam informasi untuk kegunaan aku menghapuskan virus ini. yang paling membantu ialah blogger yang aku ikut rupanya, Adik Yui.

Contoh dan ehsan Google
mungkin masa dalam jangka masa beliau hapuskan virus tu aku tak amek pusing. belum kena kat batang hidung sendiri kan.

sesiapa yang kena virus itu. boleh rujuk blog Adik Yui sebab jaringan-jaringan yang Adik Yui buat tu adalah sangat lengkap untuk segala punca okey.

oooh. dah menguap ye. ini 0330 pagi bukan 0330 petang. selamat malam. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.