Pengikut (Blogspot)

Rabu, 3 Oktober 2012

wordless wednesday (8) : excessive effort


hello semua, selamat tengah malam.....

aku hanya merasai tekanan seperti kata-kata atas ni. entah, semakin lama semakin sakai tindakan aku dalam dunia industri ni. semakin lama, semakin penat nak cuci tahi.

paperwork yang salah sewaktu rekabentuk adalah mendatangkan bala yang besar sewaktu di tapak bina. designer out there, beware on your design. supervisor totally suffering!

cakap orang putih kan? tapi marah ni. adey-chiau...

12 ulasan:

  1. jgn marah2.. aku pn pnah jdi designer gk dlu..
    hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. marah la! buat paperwork tak pakai sense... kalo tak reti, blaja...

      Padam
    2. hahaha...
      nsib baik aku x trlibat ngn paperwork.. ;b

      Padam
    3. emm, iyelah. semua salah sana sini beb. orang yang kemudian menangungnya. macam mane?

      org asal dah takde...

      Padam
  2. marah ye... tarik nafas...lepas....

    tarik nafas... lepas....

    ada bau tak?

    ehh..silap.... ada lega sket tak? ngeee~

    jgn marah2 yer.. kang kedut2 muka

    BalasPadam
  3. ha, kalau marah memang la kena ckp omputih pun.kehkehkeh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru nampak profesional la sangat nyer... :)

      Padam
  4. SEMOGA CEPAT SEMBUH DAN SALAM KENAL..

    BalasPadam
  5. memang kat mana2 pun macam ni ni la kerja
    perlu sentiasa bertenang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la pasal en tehr. Tp mmg boleh meletus

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.