Pengikut (Blogspot)

Isnin, 8 Oktober 2012

tiada apa yang perlu dirisaukan

hello semua, selamat tengah malam....

mari melayan perasaan yang kuntum okeyh! hubungan dengan Encik L, adakah bertambah matang?? adakah, adakah??

malam, kerana risau. sanggup datang menemui aku. kerana beliau mengalah tak sekali pun aku nampak beliau lemah. kerana mengalah, tak sedikit pun perasaan itu dikawal oleh aku. kerana sifat mengalah, hubungan ini menghala kemerdekaan. 

aku bukan. aku tak pernah. walau aku ada untuk memberi sedikit kegusaran hati kepadanya namun dengan niat untuk mendapatkan kasih sayang.

kadang kan, kami mengeluh. kami bagi 100% kudrat atas kerja. namun belum tampak hasil, belum keluar seni pulangan. lelah tak sudah. 

berbanyak-banyak terima kasih kepada tiga orang yang banyak memberi inspirasi untuk hidup kebelakangan ni Kak Sha a.k.a Kak CherryNcik Teh Ramuan dan Kakzakie. asam garam kehidupan korang banyak memberi inspirasi untuk aku lebih bersemangat tau. 

okey. aku nak tido. esok nak ke Kompleks Sentral 2. tak sangka bangunan tu ada main satu ke dua. aku nak attend meeting waterproofing. selamat malam.

p.s : aku dah jumpa cara terbaik untuk mengurangkan masalah SENYUM dan beri sedekah. insya-Allah. 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.