Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Oktober 8

tiada apa yang perlu dirisaukan

hello semua, selamat tengah malam....

mari melayan perasaan yang kuntum okeyh! hubungan dengan Encik L, adakah bertambah matang?? adakah, adakah??

malam, kerana risau. sanggup datang menemui aku. kerana beliau mengalah tak sekali pun aku nampak beliau lemah. kerana mengalah, tak sedikit pun perasaan itu dikawal oleh aku. kerana sifat mengalah, hubungan ini menghala kemerdekaan. 

aku bukan. aku tak pernah. walau aku ada untuk memberi sedikit kegusaran hati kepadanya namun dengan niat untuk mendapatkan kasih sayang.

kadang kan, kami mengeluh. kami bagi 100% kudrat atas kerja. namun belum tampak hasil, belum keluar seni pulangan. lelah tak sudah. 

berbanyak-banyak terima kasih kepada tiga orang yang banyak memberi inspirasi untuk hidup kebelakangan ni Kak Sha a.k.a Kak CherryNcik Teh Ramuan dan Kakzakie. asam garam kehidupan korang banyak memberi inspirasi untuk aku lebih bersemangat tau. 

okey. aku nak tido. esok nak ke Kompleks Sentral 2. tak sangka bangunan tu ada main satu ke dua. aku nak attend meeting waterproofing. selamat malam.

p.s : aku dah jumpa cara terbaik untuk mengurangkan masalah SENYUM dan beri sedekah. insya-Allah. 

6 ulasan:

  1. Serius...akak tak pandai bermadah dan agak blur kalau org bermadah, ish...sengal akak ni.
    Apa pun yg RC rasai, kakpb tumpang sekaki ler...sedih atau gembira. Hanya Allah yg tahu hati kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bermadah or tak, yang penting dr hati kan? :))

      Padam
  2. kerja memang memenatkan tp tau apa hasilnya wahai sayang?
    gaji yg berkat, insyaAllah...kalau kita buat dengan ikhlas.
    ilmu yg tak bertepi dan jadi hak mutlak kalau dijaga dan diizinkan Tuhan.

    Itulah yg menguatkan kak sha utk terus bekerja.
    Duit..mmg susah nak cakap.

    Tp, ada seorang perempuan, satu masa dulu menghadapi masalah awak nieh.
    Dia hilang cinta sejati tau.
    Jgn jadi macam dia ye :)

    BalasPadam
  3. yups,
    biar saja
    tak perlu dirisaukan

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.