Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Oktober 15

monday blues : orang hebat

helloo semua, selamat petang....

takde lah lame sangat tak buat cerita baru kan. aku cuma berjalan-jalan habiskan masa dengan Ncik Supermokh dan Adik Atikah ke Sekolah Taman Desa untuk melihat tiada apa progress dan merasakan ia semua sampah. jadi mungkin kata-kata bawah ni bagi semangat kan? 

Orang Hebat Bercakap Tentang Ilham
Orang Biasa Bercakap Tentang Benda/Kepunyaan
Orang Kecil Bercakap Tentang Orang Lain
kata-kata ini aku sokong sangat-sangat dan kebanyakan Melayu kecil itu banyak. adey-chiau.

p.s : tak hati semua orang kita boleh puaskan. jadi layan je la...

4 ulasan:

  1. saya selalu merasakan saya org kecil yang tiada apa keistimewaan..bukan kerna mereka kaya dan berpangkat..tapi kerna sesuatu dlm diri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang kecil ni maksudnye kecil pemikiran cikgu ma. takde istilah kaya or miskin :)

      Padam
  2. mna ko dpt quote ni mas?
    aku stuju sgt2!

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.