Pengikut (Blogspot)

Isnin, 15 Oktober 2012

monday blues : klakau untuk hari ni

hello semua, selamat malam la hai...


okey. malas la nak terjemahkan gambar tu. macam terkena batang hidung sendiri. lagi-lagi bulan lepas kan, boleh kata setiap hari aku overtime. 

menganggap Ncik Bos Botak adalah seorang bodoh dah cukup kurang di ajar kan. menganggap diri sendiri bodoh di hadapan Ncik Bos Botak boleh membuatkan korang naik pangkat dengan cepat kan?

okey. mari cuba tengok lukisan bumbung C-Chanel untuk rumah pam. adey-chiau.

p.s : aku sendiri dah putus asa nak berusaha. betul ni!


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.