Pengikut (Blogspot)

Isnin, 15 Oktober 2012

monday blues : klakau untuk hari ni

hello semua, selamat malam la hai...


okey. malas la nak terjemahkan gambar tu. macam terkena batang hidung sendiri. lagi-lagi bulan lepas kan, boleh kata setiap hari aku overtime. 

menganggap Ncik Bos Botak adalah seorang bodoh dah cukup kurang di ajar kan. menganggap diri sendiri bodoh di hadapan Ncik Bos Botak boleh membuatkan korang naik pangkat dengan cepat kan?

okey. mari cuba tengok lukisan bumbung C-Chanel untuk rumah pam. adey-chiau.

p.s : aku sendiri dah putus asa nak berusaha. betul ni!


14 ulasan:

  1. walaupun ia dalam bentuk kartun jenaka, tapi realitinya adalah betul.

    terima kasih kerana selalu singgah blog pakngah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih gak kepada Pak Ngah yang sudi lalu sini :)

      Padam
  2. Org2 yg suka jd bodoh utk jd pengampu sememangnya bodoh

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi Akak Lekit, tu memang satu cara terbaik nk naik. sudah terbukti pun kan? hehe

      Padam
  3. hahahaa...
    tapi u overtime sbb memang byk keje kan? kan?

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. ada yang benar jugak kata-kata ni iffah :)

      Padam
  5. uiit?? putus asa nak berusaha? apakah?

    jgn gitu yerkk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kadang-kadang penat dengan hasil tak seberapa...

      Padam
  6. Aaahh...just nice to make my day. Thanks dik:)

    BalasPadam
  7. ekekek..lawak tgk kartun tu..

    tapi tak baik putus asa tau...

    smile okeh....

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.