Pengikut (Blogspot)

Rabu, 3 Oktober 2012

masih membina tiang positif

hello semua, selamat hampir malam...

aku tahu ini entri nombor tiga. aku masih di pejabat. menyelesaikan kerja-kerja yang tertangguh lama. aku kena siapkan jugak hari ni. pukul 7 malam jap lagi aku nak balik, mandi, makan dan membasuh sebakul kain dari tiga bakul yang tersadai. 

betul lah. hidup kena ada perancangan. kalo tak ke laut la kite. aku tak tahu kenape selsema datang hinggap bersama dengan sakit perempuan yang datang mengejut. alahai...

tadi gayut dengan Encik L dengan gaya romantik 10 minit dah kena tuduh banyak cakap. common man, hanya 10 minit untuk cinta pun susah. kalau bab payment, satu jam cerita pun takpe. bosan betul...

aku penat. kalau ikot hati aku malas sangat nak uruskan kerja-kerja ni. kalo ikut hati nak berhenti kerja. kalau ikotkan la, cuba tukar semangat malas dengan apa yang ada di bawah ini, kemungkinan cemerlang adalah lebih tinggi kan? assalammualaikum....



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.