Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Oktober 5

masakan boleh siap....

hellooo semua, selamat petang jumaat...

sementara berehat dan mencari mood untuk melangsaikan hutang-piutang menyiapkan rekabentuk struktur astaka. aku nak menulis sikit. aku sangat sayang sama blog aku skang. hehe

masakan boleh siap. ini takde kena mengena dengan isu dapur, bawang, cili atau beras atau barangan lain untuk alas perut. otak aku yang mempunyai batu besar sudah keluar. hihihi.

secara awalan dan secara am sangat. aku telah submit cadangan penilaian bangunan kepada bangunan yang macam bawah ni. ni sebenarnya cita-cita Ncik Bos Botak. aku menjadi perintis memulakan kertas cadangannya.

Penilaian Bangunan Kompleks Sentral, Segambut, Kuala Lumpur
aku tak tahu apa jadi. debar pun debar jugak. takut kertas cadangan kena baling. isi ibarat sampah. lagi pun aku dah 2 kali tunda nak hantar. berserah pada takdir je la. 

belum bermula apa-apa. belum ada kata putus apa-apa dari klien. hanya mampu berserah je sekarang ni. 

berdasarkan tajuk, masakan boleh siap kalau takde Adik Atikah yang sungguh-sungguh menaip summary berkenaan crack. terima kasih banyak eh. 

ok, salam jumaat. selamat bercuti esok. adey-chiau. 

p.s : batu sudah keluar, yeay~!


14 ulasan:

  1. wahai sayang...

    good luck utk paper itu...
    doakan mood anda makin ceria...makin gumbira..
    nanti boleh post bunga2:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi. hati saye hanye ade bunga2 pada cinta...

      # poyo lak :))

      Padam
  2. siapkan elok2 ei..
    nanti baru leh buat citer betul2 sal masakan

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. insyaallah cik ana. doakan yang terbaik ye :)

      Padam
  4. nasib baik dah exlpain awal2 cakap xde kaitan ngn masakan..kalau tak sure sy ingat awk nak masak something td~

    BalasPadam
  5. 'batu sudah keluar' tu apakebenda
    tak faham

    BalasPadam
    Balasan
    1. batu tu merujuk kpd paperwork yang dipendam sebulan dalam kepala sehingga menjadi batu. hihi

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.