Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Oktober 10

kelu melihat rabu berlalu macam siput

Hellooo semua, selamat petang...

Semua di hujung jari. Hari ni aku bangun lambat dan pergi kerja lambat. Ncik Bos Botak tak carik aku. Ape lagi syok aku mengular atas rumah. Mungkin Ncik Bos Botak ada masalah lain nak selesaikan.

Beberapa aim aku selama 2 minggu ni seperti perkemaskan rekabentuk Rumah Mesra Rakyat, rekabentuk Rumah Makcik Robiah, rekabentuk Rumah Sg Buloh dan rekabentuk Rumah Sri Putra. Rasa excited dan aku cuba sebaik mungkin.

Ok. Aku dah sampai IWK ni untuk submit Pelan sekolah yang ada masalah. Tengokla macam mane keadaannya nanti. Datang pejabat orang pakai terjah je ni sebab pegawai taknak jawab call.

Ncik Meor Satey sibuk dengan pemanduan. Aku pulak sibuk dengan pemerapuan. Adey-chiau.

p.s : cuba closed order yang terbaik untuk kabinet dapur. Pass baton kepada Encik L. Hikhik.

Published with Blogger-droid v2.0.8

9 ulasan:

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.