Pengikut (Blogspot)

Khamis, 4 Oktober 2012

hidup MESTI diteruskan

hello semua, selamat hari khamis...

emm, baru balik meeting kot. takkan nak merungut lagi. semalam sepatutnya aku overtime kan? tapi segalanya hampeh. aku makan malam dengan budak hostel, Adik Atikah bersama dengan Ncik Meor kat Bilik Projek. sembang kuat sampai pukul 10 malam. akhirnya, naik rumah. booom tido.

waktu tengah hari sepatutnya berehatkan? aku dah berehat dari tadi sebab aku asyik blogwalking je keje. semangat kerja aku hilang. ade banyak orang kejar aku ouh sebab paperwork. serius aku tak tipu.

untuk mencari jalan-jalan itu, perlukan OTAK juga kan?

takde mood nak makan. nasik lemak kat site tadi pun tak habis. selalu aku bedal 2 bungkus. bersama sepotong karipap. tidak pula untuk hari ni. 

entahla. kadang-kadang kalau letak batu dalam kepala banyak-banyak pun tak guna. bila aku bagitau Encik L ada satu besar dalam kepala aku tak keluar lagi a.k.a paperwork aku tak keluar. lepas tu, beliau balas 'kepala aku ada banyak lagi batu lain a.k.a degil' pulak??

keras kepala ke aku ni? adey-chiau...

p.s : semua ahli industri binaan sedang bingung dengan duit-duit kot...

8 ulasan:

  1. cuba ingat siapa lagi malang dr kita:)
    mesti ada kan?

    BalasPadam
  2. sabar ye Rapunzeel.
    try masa buat kerja tu,pasal surah quran.
    mesti tenang dan masalah dapat disetelkan satu persatu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm good idea ncik pilot... nak cuba amalkan :)

      Padam
  3. hehe. sabor ye. chill. tarik nafas pjg². cari titik fokus. ;)

    BalasPadam
  4. bagus ambil rehat dulu
    kumpulkan semangat

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.