Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Ahad, Oktober 21

risaukan Belang

Helloo semua...

Aku sedihla. Belang tak sihat. Dah 4 hari tak makan. Belang bukan kucing sangkar yang boleh kite bawak pegi klinik dan boleh sehat kalo makan ubat klinik pun.

Tp tu lah. Belang ada ulcer dalam mulut. Tak pecah. Bukan Belang tak nak makan tapi tak boleh nk masuk mulut.

Semalam Cik Shida dah bawakkan daun kesukaan kucing untuk Belang. Banyak air liur sakit yang keluar dari mulut tp ulcer belum pecah.

Selera Belang dah mati. Dah takde org nak rebut ayam goreng dengan aku. Sedih.

Macam mane nak  elokkan Belang ni? Aku try slow talk dgn dielah. Adey-chiau.

p.s : tengokla dah sakit baru tido ats katil aku :-(

Published with Blogger-droid v2.0.8

11 ulasan:

  1. huhu. awk, better bawak jugak pegi jumpa vet cepat2..kena yakin je mcm mana pun..at least awk dah usaha..jgn smpai terlambat..cyes ni..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. vet mahal... lagipun dah 2 3 kali kena, bawak sana memang utk mati pun...

      Padam
  2. ciannnya kt belang huhuhu...doa dia cepat sembuh

    BalasPadam
  3. kucing pun ada penyakit macam tu ke?
    risau la pulak
    aku ada bela banyak kucing ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade... aku ada kucing lama pun sakit cm belang gak. skang lumpuh sebelah kaki...

      Padam
  4. alo..alo...sedihnya dgn belang kena ulser
    apa nak buat ek?
    saya takder kucing pun...

    BalasPadam
    Balasan
    1. semalam ade bagi daun tu. sekarang dah beransur pulih...

      Padam
  5. Kesian belang sakit.. harap cepat sembuh...

    BalasPadam
  6. bwk gi klinik mas..
    kucing ni lain ckit klu luka or sakit..
    klu nk suh dia minum,
    bagi dia minum gna picagari..

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.