Pengikut (Blogspot)

Ahad, 21 Oktober 2012

risaukan Belang

Helloo semua...

Aku sedihla. Belang tak sihat. Dah 4 hari tak makan. Belang bukan kucing sangkar yang boleh kite bawak pegi klinik dan boleh sehat kalo makan ubat klinik pun.

Tp tu lah. Belang ada ulcer dalam mulut. Tak pecah. Bukan Belang tak nak makan tapi tak boleh nk masuk mulut.

Semalam Cik Shida dah bawakkan daun kesukaan kucing untuk Belang. Banyak air liur sakit yang keluar dari mulut tp ulcer belum pecah.

Selera Belang dah mati. Dah takde org nak rebut ayam goreng dengan aku. Sedih.

Macam mane nak  elokkan Belang ni? Aku try slow talk dgn dielah. Adey-chiau.

p.s : tengokla dah sakit baru tido ats katil aku :-(

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.