Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 12 Oktober 2012

aku mencari pegangan

assalammualaikum, salam jumaat...

yang memberi sinar. aku dah berbaik dah dengan Encik L. cinta adalah situasi menang-menang kan. lepas semalam aku bidas beliau sebagai ego dengan sombong beliau malas nak cakap banyak dah. pagi tadi sarapan sama-sama kat Restoren Al-Safir, upah aku RM 10 beli makan tengah hari aku dah sejuk hati dah. apekah?

yang penting aku dah sejuk hati. tapi kerja malas. ade memo nak kena hantar lepas pemeriksaan. tapi blog lebih mendatangkan kegembiraan hati. 

malas-malas-malas. kelakar betul rasa hidup. sebab kita berada di sekeliling orang yang memberi kata-kata menjatuhkan dari kata-kata semangat.

Awak telah datang sejauh ini, jangan putus asa sekarang
 may help  develop his/her philosophical qualities, resulting in  expanding his/her beliefs. 

2 ulasan:

  1. amboiii~ untung laa dah berbaik ^^ jangan gaduh selalu sangat nanti rasa x best. btw, nana pun orang yang cepat sejuk hati jugak!

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.