Pengikut (Blogspot)

Khamis, 6 September 2012

spontaneous thursday # a day for bebel

hello semua, selamat pagi khamis....

AKU BOSAN PENAT LELAH

RUMAH AYAH ORANG TAKDE ~ DUIT TAKDE ~ MASALAH

PILING KONTRAKTOR KEJAR AKU

SURAU KAJANG ~ DAH DAPAT L.A ~ NAK UBAH AREA LAK DAH ~ AKU BANGANG!

ANOTHER 2 SEKOLAH BUAT PERANGAI DENGAN PADANG LARI SUBCON, MANHOLE TENGAH-TENGAH LAMAN

BARANG MIRI BELUM HANTAR!

AKU KENA BAYAR SAMAN URGENTLY!!!!

kenape aku sangat careless dan tertekan????????? 

okey, mahu edit drawing surau. takde masalah yang tak boleh selesai. ada betui ka??? adey-chiau....

Ini Ilusi Hati

5 ulasan:

  1. tenang adalah kunci untuk keluar dari stress.. bertenang & settlekan satu persatu.. Insyaallah tak stress

    BalasPadam
  2. sabar2.. tenang2.. relax2..

    BalasPadam
  3. kehidupan... macam ni lah... tenang2 ya :)

    BalasPadam
  4. ambil wudhu, solat sunat 2 rakaat. xde yg boleh tandingi ketenangan selepas solat :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.