Pengikut (Blogspot)

Ahad, 30 September 2012

santai keluarga 1

Hellooo semua, selamat petang...

Petang ahad memang berjalan dengan laju kan?? Aku kat bangi ni nak pegi tengok puan nenek yang pening-pening kat gombak. Lepas tu nak amek encik l kat ijok. Nak pegi beli barang dan balik kajang.

Dah lama tak santai dengan keluarga. Semalam sambut hari jadi adik faizah. Minggu depan adik faris pula. Banyak dah anak buah aku. Kehkeh.

Walaupun tiada apa harta dalam dunia, senyuman ibu ayah adalah paling menawan. Walaupun tiada apa harta untuk beri pada mereka, perhatian kite yang mereka harapkan.

Ok. Mengarut kan? Puan mak dah kejar aku suruh cepat ni. Adey-chiau.

P.s : adakah harga itu logik??

Published with Blogger-droid v2.0.8

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. baru 2 orang dah rasa ramai tau... belum 5 10... hihi

      Padam
  2. sekarang pakngah main dengan cucu .. bila dia datang, seronok sangat rasanya.

    anak2 dah besar2 belaka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pak ngah ni dah macam ayah saye la. kalo cucu tak datang rindu. siap rakam video untuk tengok balik time rindu... hihi

      Padam
  3. ank buah ramai ek..
    harga apa y mhl bebeno neh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. harga ikan kembung rebus 3 ekor. parah!

      Padam
  4. iye perhatian tu penting buat kedua ibubapa kita....sementara mereka ada.
    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, selagi tu lah kite kena berbakti...

      Padam
  5. Selagi ada peluang masa utk diperuntukkan dgn keluarga gunakan sepenuhnya sebab bila dah sibuk terasa rindu pun bagaikan susah utk dipenuhi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah merasa dah Kak Zie. tu yang kalau ada masa memang cepat-cepat balik :(

      Padam
  6. bestnya santai2 macam tu....sekarang santai adalah pergi beli barang di tesco sahajalah nampaknya...

    BalasPadam
  7. dah lama juga tak main dengan budak2
    nampak kena cari baby baru ni
    hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.