Pengikut (Blogspot)

Ahad, 30 September 2012

santai keluarga 1

Hellooo semua, selamat petang...

Petang ahad memang berjalan dengan laju kan?? Aku kat bangi ni nak pegi tengok puan nenek yang pening-pening kat gombak. Lepas tu nak amek encik l kat ijok. Nak pegi beli barang dan balik kajang.

Dah lama tak santai dengan keluarga. Semalam sambut hari jadi adik faizah. Minggu depan adik faris pula. Banyak dah anak buah aku. Kehkeh.

Walaupun tiada apa harta dalam dunia, senyuman ibu ayah adalah paling menawan. Walaupun tiada apa harta untuk beri pada mereka, perhatian kite yang mereka harapkan.

Ok. Mengarut kan? Puan mak dah kejar aku suruh cepat ni. Adey-chiau.

P.s : adakah harga itu logik??

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.