Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, September 29

sabtu meeting 2

hello semua, selamat petang...

sepatutnya aku balik Bangi hari ni. serius aku dah lambat. dah masuk Asar kot. semua, masing-masing secara berseorangan meninggalkan tingkat 4, Wisma Teamcoat (2). tak lama lagi kitorang akan park balik dekat Wisma Teamcoat (1). lagilah dekat dengan hostel aku. satu tingkat bawah je.

sedar tak sedar, hampir 2 tahun aku jadi ahli Teamcoat Group of Companies. macam-macam jugak benda yang aku layankan. betul? entah, tadi aku hantar Encik L balik Ijok kejap lepas beliau belanja aku makan burger Samurai bersama dengan air Sakura Fitz yang sedap itu. aku sorang je yang suke kot. kelat je muka Encik L tadi bila beli. kehkeh. 

banyak keje weyh. rasa tak boleh balik Bangi je, tapi ape kan daya jodoh balik bangi dah sampai kan? kena la balik. aku tengah prepare minit mesyuarat yang dah siap pun. macam mane tu? anyway, aku pun dah boleh nak balik. hari esok aku akan kerja kejap kot. petang sikit. malam nak hantar Encik L ke Kajang. 

Ni keje kamu time meeting???

aku berharap, progress Surau di Kajang berjalan dengan sebenar dan laju-laju. biar klien suka, payment mantap seterusnya, bolehla aku kahwin satu hari nanti. lepas bina surau, bina masjid pulak kan??? assalammualaikum!

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. terima kasih. semoga urusan kamu pun dipermudahkan :)

      Padam
  2. smpat lgu melukis tme meeting..mmg meeting tu membosankan..hehe.. cpt2 bina masjid lak yea..

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu. kalo da meeting hehari bosan tu....

      Padam
  3. ehem ~ wahwahwah dah mkn samurai beger ek?? ala nak jugak !!



    cecepat bina MASJID ye.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha. insya-Allah minta tuhan permudahkan...

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.