Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, September 22

sabtu meeting 1

Hello semua, selamat pagi...

Mengantok sangat. Semalam, eh hari ni aku tido jam 0530 pagi a.k.a sendiri carik pasal. Ncik Bos Botak tak turun meeting. Apehal? Hati kuntum ke?

Skang Super Mokh kerusikan meeting. Kerusi tinggi tu. Isu besar adalah isu Ncik Caah yang nak berhenti kerja, projek Trolak.

Takde kena mengena ngan aku. Minum kopi dulu.

Published with Blogger-droid v2.0.8

5 ulasan:

  1. salam kenal... saya follow blog kamu...

    nak baca cerita panggilan nenek misteri sila ke blog saya... cerita ni dah lama kat blog saya...nak sng klik kat arkib yer ;)


    http://www.lawacollections.com/2011/05/part-1-panggilan-telefon-misteri.html

    BalasPadam
  2. projek Trolak? dekat la dgn felda cik ana kalo Trolak..

    BalasPadam
  3. ermmm...nape tido dah nak pagi..hehehe
    mesti busy kerja kot

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.