Pengikut (Blogspot)

Ahad, 2 September 2012

perjumpaan awalan demi memerdekakan hubungan

Assalammualaikum semua...

Selamat hari merdeka. Honestly aku takut nak sambut merdeka tahun ni. Aku takut nk g dataran merdeka. Dah ada ura-ura Bersih nak jalan. Makin lama makin bosan dengan isu tu.

Hari ni aku bawak Encik L betulkan tangki kat rumah. Encik L memang bertabah orangnya. Melayan segala kehendak dan bebelan aku. Adakah itu tandanya lelaki serius?

Hari ni yang bahagia ibarat keluarga dah menerima kehadiran Encik L. Bukan macam masa kenduri Puan Kak Ngah. Masing-masing boleh berborak dan bergelak-gelak.

Aku anggap hari ni adalah hari menuju ke final order. Tapi kita harus berdoa semoga jodoh aku dan dia dipanjangkan Allah SWT. Rakan-rakan blog tolong doakan aku... Okey?

p.s : gambar tgh masukkan durian dalam kete. Hikhik. Kawaaaaiiiii. Bluek!

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.