Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, September 19

pagi-pagi fikir cinta

Hello semua, selamat pagi...

Macam biasa ada meeting. Aku takde mood. Mandi pun belum. Rasa tak sedap hati aku bertingkat2. Kenape ni?

Dah lama kot. Aku tak rasa debar berhari-hari macam ni. Kali terakhir adalah 2 minggu before kenal Encik L.

Takkan nak predict macam-macam kan? Aku tak suka rasa tak sedap tu menguasai diri. Yang aku tau aku nak aim Rumah Kasih Sayang cepat siap. Tu aje.

Encik L kesian. Penat je. Dah berhari-hari tido dalam kereta. Tido dan mandi tak menentu. Aku terfikir nak arrange. Tapi aku bkn yg halal. Manela aku nak park die kan?

Idea bodoh tak kalo nak nikah dulu? Kena tuduh gatal ke ape? Bukan gatal tp kalo korang, tahu yang org yg korg sayang tido dengan nyamuk2 tp korang tido ats katil. Korang rasa???

Saje luahan pagi. Adey-chiau

Published with Blogger-droid v2.0.8

13 ulasan:

  1. Nikah jer.. gatal x gatal janji buat benda yg betul bukan salah.

    BalasPadam
  2. nikah tak bererti gatal..elok n kalau dah cukup n sedia, nikah lah utk mengelak fitnah.. benda baik,insyaAllah dipermudahkan urusan.

    BalasPadam
  3. kalo nikah lebih sng

    nikah gantung

    jgn gtau org

    utk senang kite

    then buatla majlis

    xdela orng nk pertikaikn pon

    BalasPadam
  4. xdela gatal sbnrnye.. cume sebab ADAT byk sgt. tu yg mak ayah pon kdg tu payah nak bagi NIKAH dulu ni.. hurmm

    BalasPadam
  5. Nikah tak bermakna gatal. Yg penting dah halal..

    BalasPadam
  6. nikah tu besar pahalanya.apaplak gatal.bagus la dr buat maksiat.hehe

    *sila cpt nikah..:)

    BalasPadam
  7. kawan saya nikah bulan depan, takde hantaran, die nikah kat masjid n makan2 jemput yg terdekat.

    all the best!

    BalasPadam
  8. apa salahnya nikah dulu... majlis sanding wat kemudian ari... xbuat pon xpe.. boleh wat kenduri doa selamat..jemput sedara mara terdekat dan sahabat andai...

    BalasPadam
  9. nikah x gatal..kerja baik tu..lainla pegi merendek kat balik semak..tu br gatal namanya

    BalasPadam
  10. Betullah kata kawan semua RC. Nikah tu dapat pahala tau bukan gatal. Dah tu sama-sama saling jaga menjaga kan ke bagus.

    Emmm... kakak doakan moga cepat jadi betul:)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.