Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, September 20

novel cinta masakini

hello semua, selamat petang...

sekejap dah khamis. aku kerja meeting tak sudah. meeting kali ni aku malas nak ikut. aku bengang dengan Arkitek Minyak Masak. portion ko sendiri dengan KPM, aku pulak tukang jawab. itu sungguh tidak adil!

kadang-kadang nak tunjuk lagak dengan orang lain. aku menjadi lebih berprotokol tentang kerja dengan orang lain pun amat menyusahkan diri sendiri juga. dah malas nak mengumpat kat sini. aku pun bukan betul sangat.

hari ni, sejak tengah malam semalam aku membaca novel. bulan-bulan dah aku tak review novel ke buku kan? bukan ape, aku kurang berkemampuan la kawan. jadi aku tak beli apa-apa di kedai buku. datang sekadar cuci mata saja. 

hari sabtu lepas, aku singgah rumah Cik Linda dan pinjam dua novel dari beliau. lagi awesome beliau dari aku bab-bab novel ni sekarang. aku prestasi hampeh! kehkeh. 

Plain Jane : cerita cinta jujur, gadis dengan BMI normal. 
Jika Benar Cinta : cerita cinta, pemilihan pasangan yang tepat.

kita semua gadis sederhana. moral dari kedua-dua novel. adey-chiau. 



5 ulasan:

  1. dah lama sangat x baca novel2 cinta...kurang serasi dengan jiwa sekarang...

    BalasPadam
  2. best tak novel tu awk? nanti share tau:)

    BalasPadam
  3. Sejak semakin berusia kakak lebih suka baca buku motivasi dan jarang benar membeli novel..

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.