Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 14 September 2012

edisi jumaat bosan 1

Hello semua... Selamat petang,

Salam jumaat. Aku mengalami sakit perempuan. Normal setiap bulan. Tu sebab aku takde mood langsung nak buat kerja kelakian. Piling, septic tank, repair. Ape itu?

Last 3 days, aku dengan Encik L berjalan-jalan di Kedai Romantika tanpa membeli apa-apa. Lalu Encik L sangat obses dengan sarung lampu.

Sungguh tak sangka bermuka macho tapi berhati decor. Ada dlm stgh jam jugak kitorang survey bekas lilin yang boleh diolah menjadi lampu. Tu bkn keje aku ler, die yg akan buat kejap lg.

Sekarang aku di KPM. Aku sedang mendengar Pakcik Arkitek Ganu membentang Pakej NKRA Terengganu baru turun flight katanya.

Ncik Hairul KPM baiknye la hai... Adey-chiau.

p.s : off record adalah cakap kosong dan luah perasaan dlm meeting

Published with Blogger-droid v2.0.8

5 ulasan:

  1. pada akk hari jumaat memang dinanti.esoknya kan hari cuti. Ada banyak aktiviti menanti..

    BalasPadam
  2. oklah tu sambil meluahkan perasaan.hehe

    BalasPadam
  3. mujurlah saya jenis yg jarang mengalami sakit ketika hari wanita & jarang moody di hari wanita stp bulan.. :D

    BalasPadam
  4. ooo g tengok sarung lampu..ingatkan cari brg hantaran td... ngeeeee~

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.