Pengikut (Blogspot)

Rabu, 26 September 2012

cuba naikkan kadar halaju

hellooo semua, selamat petang...

entah kenapa, hari yang momentum zero. Tuhan rahmati dengan tender baru 70% closed. maknenye esok akan ada presentation ke Syarikat Perumahan Negara Berhad. entah, macam kabut je Ncik Bos Botak. aku rasa aku kembali bersemangat.

sememangnya Tuhan masih sayangkan kita semua, kerana bila turun hujan maka akan turun pelangi yang indah. ilusi yang sukar digapai tapi begitu memberi inspirasi.

aku mula menjalankan apa yang dinamakan paperwork dengan laju. takkan nak bikin malu sama itu Ncik Bos Botak. betul tak?

aku harap aku totally akan closed benda ni. dan dengan semangat aku akan dapat lagi dan lagi projek untuk kesenangan Ncik Bos Botak dengan Encik L, as well. 

ok, mahu memikirkan slide show yang gemilang. wish me! adey-chiau.

p.s : Encik L sangat pening kepala. apekah?

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.