Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 22 September 2012

catatan Rumah Kasih Sayang

Hello semua, selamat tengah malam...

Otak aku berserabut ke? Aku sendiri tak perasan. Yang pasti aku sangat mengantok sekarang ni. Bertemankan kipas duduk dengan kelajuan maksimum sambil meniarap menaip pada android. Bertuah kan aku?

Aku patut rasa bersyukur. Ada orang tu, warga Kemboja duduk Malaysia sanggup menjaring untuk mengalas perut. Aku baru makan megi 2 hari dah merungut.

Aku kerugian. Tapi tu adat biasa. Jangan cakap aku tak menyumbang apa kat Rumah Kasih Sayang. Untung ribuan kerja mengecat dah lebur sana. Duit bonus hari raya pun ke sana. Jangan cuba buat andaian aku simpan duit kawen.

Ia aku ada simpan. Dan ia akan lebur sekali. Aku tak mampu lihat Puan Mak dan Ncik Ayah runsing tapi aku telah makan diri sendiri.

Aku cuma sedih. Aku takpe nikah simple tapi yang penting aku melepasinya.

Encik L tetap menyayangi dan ambil berat. Aku banyak merungut, mungkin juga aku masih belum jadi wanita yang layak dikahwini. Entah. Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.