Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 7 September 2012

apa kesah akan masa silam?

Hellooo semua, selamat tgh mlm jumaat...

Esok ada open house office. Aku harap aku akan selalu hapdet gambar dlm instagram. Kalo berkesempatan la kan...

Aku dah siap gosok baju segala. Berharap akan jadi antara yang ter-style esok. Amacam?

Aku saje la tulis blog sebab aku tak mampu nk tido. Aku penat sangat.

Demi cinta dan Rumah Kasih Sayang, aku gagahkan diri ke Trolak Selatan nak ambil semula Encik L ke Selayang.

Aku harap Rumah Kasih Sayang tak terhenti progress. Harap sangat2 ada sinar harapan esok.

Tadi sebenarnya masa Encik L bercerita tentang masa silam dengan Ncik Meor aku tersentuh. Entah, mungkin jodoh akan mekar di saat kami sama-sama jatuh? Siapa tahu kan... Hanya rancangan Dia saja yang menjadi jalan...

Cuma kat sini aku mengaku yang aku terlampau mendesak untuk beliau cerita akan masa silam. Namun aku nak beliau tahu, siapa dan apa beliau pada masa silam tidak akan ganggu rasa chenta.

Melalui penceritaan dengan Ncik Meor, aku tahu kau chenta aku sangat kan? Kakaka. Memperasankan diri sebelum tidur adalah terapi yang baik. Selamat malam. Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

9 ulasan:

  1. well , im following you . if u dun mind , hit me back :) thxxx ~

    BalasPadam
  2. hehe..jgn sampai mengigau sdh...bhgia nmpk :)

    BalasPadam
  3. Agak-agak malam tadi mimpi apa yg diceritakan tak?

    BalasPadam
  4. amboi kemain

    jgn kisah silamnye

    pk mse depannye

    BalasPadam
  5. terapi sebelum tidur tu mamang bagus
    cuma lain orang lain pula cara terapi mereka

    BalasPadam
  6. waaahhh, romantiknyee... semoga ukhuwah itu akan kekal terjalin selamanya.... semoga berjaya yaa

    BalasPadam
  7. fikir bina masa hadapan.yang silam sudah silam.

    berusahalah.

    BalasPadam
  8. bagusnyaaa iron baju di hari sblm. ;)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.