Pengikut (Blogspot)

Khamis, 27 September 2012

apa HARI yang sibuk....

Helloo semua, selamat petang....

Cube baca tajuk dengan nada orang putih, what a busy day...

Minggu ni tak sedar pun dah hari khamis. Pagi sampai tengah hari teman Ncik Bos Botak presentation. Tengah hari bawak Ncik Atok ke hospital. Petang pulak, sekarang maksud aku tengah hantar Encik L untuk kerja-kerja Surau Kajang. Malam kejap lagi aku akan overtime dengan paperwork bakau pile. Penat memang la tapi fun ape?

Mungkin pagi tadi Ncik Bos Botak berjaya membawa diri kami semua kepada board presentation 2 minggu lagi, aku jadi semakin teruja dan bersungguh membuat sesuatu design yang terbaik. Aku perlukan pandangan ramai orang.

Korang faham tak satu perasaan yang indah bila buah fikiran korang sedang dipertejamahkan di tapak bina. Impress impress!

Macam gambar atas ni. Surau baru nak naik. Excited. Adey-chiau

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.