Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 17 Ogos 2012

ucapan tidak rasmi

Hello semua... Selamat tengah malam...

Aku gagal memberi arahan dan bertindak tegas pada mata aku. Ingin sahaja hati ini mengeluarkan memo atas kelwatan mata ini biar lelap. Tak pun bila jejak waktu sahur aku akan beri LAD biar mata kita akan tidur menjelang subuh dan bekerja esok.

Disebabkan aku bosan. Jadi baik aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR BATIN. Gambar kat atas je mampu tika ini. Adey-chiau

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 ulasan:

  1. fuiyoh ! fuiyoh ! ade blogger-droid !
    cik ana takde.. tskkk tskkk T__T






    slmt hari raye !!! :)

    BalasPadam
  2. salam raya
    maaf zahir batin

    BalasPadam
  3. erm selamat hari raya ye

    wlpon da lmbat

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.