Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Ogos 3

tak sedap hati

Assalammualaikum. Salam jumaat...

Sakit kaki aku makin berkurang. Alhamdulillah. Cuma hati aku sakit. Bengang tak bengang?

Tibe-tibe pulak tanya pasal bengang ke tak ni jelas menunjukkan keadaan diri yang memang bengang.

Kenapa lelaki yang dah sayang dengan perempuan akan dengan senang hati abaikan perempuan tu? Sakit hati tau...

Kenapa lelaki bila dah selesa akan rasa seronok buat perempuan tu marah? Ape ingat kalau muka senyum tak cukup comel dari muka marah?

Kenapa lelaki bila dah biasa akan mula belajar berahsia atau menipu? Sedangkan diorang tahu perempuan makhluk sensitif?

Walau apa pun terjadi. Aku tetap sayang lelaki yang menyayangi aku. Sedarilah bahawa marahku, rajukku dan leterku hanya untuk menyatakan sesuatu perkara itu penting dan perlu.

Saja luahan perasaan. Adey-chiau.

p.s : kerana perempuan itu penuh emosi hanya lelaki yang tepat berjaya tenteramkannya.

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 ulasan:

  1. dia tau kita sayang kat dia...sebab tu dia berani buat...
    sekali sekali kena tunjuk jugak kita
    tak la sayang dia sangt..hahah..baru dia TAU.!

    BalasPadam
  2. jgn selalu marah nanti menampakkan kelemahan kita.. kekekekeke.

    BalasPadam
  3. sabar2...sbb tu ALLAH jadikn lelaki dan perempuan...andai salah seorang jdi racun 1 lgi akn jdi penawar..hehe

    BalasPadam
  4. lelaki adalah manusia dan lelaki mudah lupe. huhu. ppuan pok pek pok pek utk ingatkan makhluk lelaki ni. :p

    BalasPadam
  5. Kadang-kadang keluhan dan luahan perasaan itu dapat me"RELAX'kan...

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.