Pengikut (Blogspot)

Rabu, 29 Ogos 2012

opick nyanyi lagu ketuhanan

heloo semua, selamat tengah hari....

selamat mengambil mood bekerja semua. aku maseh, maseh chenta pada cuti. padahal dari hari Rabu lepas aku dah mendambakan diri dekat kerja. entah, tahun ni mungkin tahun mengejar kekayaan.

hari ni perasaan yang ceria bertukar kelam bila Encik L carik pasal. selalunya kalau kerja dengan Pakcik Satu Juta mesti last-last aku yang kena maki. orang tu tak bagi lu duit bro, janganlah aku pulak jadi sasaran. tibe-tibe aku teringat cerita Cerekarama Raya baru ni yang Sharnaz berlakon tu. 

okey, bagi mengubat hati kuntum bunga yang lara why not kita mendengar lagu-lagu ketuhanan yang dinyanyikan secara damai, garau dan menusuk dari Opick yang berasal dari Indonesia. 


cubalah dengar lagu tajuk Rapuh dan Cahaya Hati memang menyentuh kalbu perempuan aku ok. adey-chiau. 

p.s : macam mane nak selesai masalah ni?

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.