Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Ogos 2

kehebatan ilmu refleksologi

Hello semua... Selamat malam...

Petang tadi Adik Natrah dan Adik Atikah bawak aku pegi urut kat Selayang Mall. Terima kasihla banyak-banyak.

Ini pertama kali aku pegi urut dekat kedai. Bukan aku tak pernah urut tapi aku urut dekat acik Indonesian yang memang urut aku dari zaman kecik lagi.

Aku pegi kedai urut refleksologi. Terbentang besar carta kaki depan mata aku urut. Urut yang ni konsep dan cara urutan sama je dengan urut acik Indonesian. Tapi acik Indonesian guna minyak kelapa. Yang diorg ni guna lotion nivea campur minyak gamat.

Alahai urut memang okey. Takdela sakit sangat. Mungkin sebab aku dah biasa. Part yang sakit adalah tapak kaki dan tumit iaitu merujuk saraf tulang, belakang dan pinggang. Terang tukang urut pada aku.

Tukang urut macam nak blame aku apesal aku jarang berurut. Ko ingat ko sekali urut dah boleh tahu sejarah silam aku ke? Aku dah memang ada sejarah sakit tulang belakang. Tu pasal aku macam ni.

Tapi pada part yang lain aku kagum bila Tukang Urut dapat detect yang aku kurang minum air masak. Itu memang fakta. Huhu.

Kalau ikot keadaan kaki sekarang aku dah boleh pijak tanah dah. Tapi kaki belum sembuh sepenuhnya. Aku perlu rehat secukupnya. Selamat malam. Adey-chiau.

p.s : Ramadhan yang penuh dugaan. Gambar takde kaitan. Hahaha.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 ulasan:

  1. mcm mane die tahu yang kurang minum air tu ehhhhh? ;)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.