Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 25 Ogos 2012

kaseh ibu membawa ke sorga ~ kaseh-nya ayah berkorban nyawa

hello semua, selamat malam....

lama sangat dah tak update kan. semua orang ada cerita raya masing-masing. aku kesepian... ahahaha. tak pasal. aku tak sepi, aku tengah bahagia okey!

macam mana nak mula cerita? sebenarnya memang banyak benda pun aku nak tulis. tapi menulis dan monolog dalam bayangan otak, hati dan kata-kata. nak kata phone tak canggih? takde jiwa nak update dalam tu.

kaseh ibu membawa ke sorga. kaseh-nya ayah berkorban nyawa. yup, suara lunak merdu Sharifah Aini berkumandang dalam gegendang telinga melalui gerakan tanpa suara mulut. aaah? ape pulak aku ni?

takde la. kadangkala dan seringkali. aku tak berjaya dan takkan pernah memohon kemaafan. dari Ncik Ayah dan Puan Mak. disebabkan beberapa peristiwa lampau.

sempena Hari Raya yang ni, aku sendiri bersalam dan meminta maaf segala salah silap aku yang mungkin mencecah trilion jenis dari sesejak lahir ke dunia ini. 

jadi, selepas dari adegan nanges-nanges selama lima minit itu, aku just terfikir satu benda macam tajuk kat atas. okey la, aku takde masa nak update banyak-banyak. this year, mungkin aku celebrate raya dengan gambar dalam instagram aje okeh? adey-chiau. 

Tahu gemuk. Muka feeling ni

2 ulasan:

  1. Tk penah nangis masa raya ..nmpk sgt tk feeling kan..hee..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.