Pengikut (Blogspot)

Ahad, 5 Ogos 2012

udang percintaan. ade kelas?

Hello semua...

Sementara menanti waktu berbuka di rumah Fariza-Yeppul aku terus terang cakap aku sedang happy.

Pertama memang indahnya bercinta saat muda bila Encik L dah balik sini. Encik L dah lone ranger dan Encik L dah banyak kerja nak buat.

Pertama kali pegi pasar dengan Encik L memang best. Pasar Penambang Tanjung Karang. Beli udang segar tu. Kalo ada masa beliau nk bawak aku pegi jeti. Sanggup nak beli tepi jeti konon. Bla la...

Disebabkan aku beli udang dan tak reti masak maka Fariza la yang galas tanggungjawab tu. Terhasil udang masakan fariza yang yummy okey. Adey-chiau.

p.s : bosan kan? aku mengantok...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.