Pengikut (Blogspot)

Ahad, 5 Ogos 2012

udang percintaan. ade kelas?

Hello semua...

Sementara menanti waktu berbuka di rumah Fariza-Yeppul aku terus terang cakap aku sedang happy.

Pertama memang indahnya bercinta saat muda bila Encik L dah balik sini. Encik L dah lone ranger dan Encik L dah banyak kerja nak buat.

Pertama kali pegi pasar dengan Encik L memang best. Pasar Penambang Tanjung Karang. Beli udang segar tu. Kalo ada masa beliau nk bawak aku pegi jeti. Sanggup nak beli tepi jeti konon. Bla la...

Disebabkan aku beli udang dan tak reti masak maka Fariza la yang galas tanggungjawab tu. Terhasil udang masakan fariza yang yummy okey. Adey-chiau.

p.s : bosan kan? aku mengantok...

Published with Blogger-droid v2.0.6

11 ulasan:

  1. terliur tgok udang sambal ni....tp sy xleh makan sbb alahan...

    setakat 1 bleh la kot....

    BalasPadam
  2. nak juga ni..sila pos ye,bleh buat sahur.hehee

    BalasPadam
  3. nampak sedap tu..hehe

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/cantiknya-kurma-puasaku-kali-ini.html

    kita folo ye

    BalasPadam
  4. hello!! hahah thanks sbb still visit my blog. : ) eh bahaya la bukak ur entry ni bulan2 puasa.. terliur yee.. dah la sambal udang tu fev!! ahaha

    BalasPadam
  5. abes laaa.. dia letak udang pulak kat ats tu... terliur.. hahha..

    btw, camat berbahagia la dgn Encik L tu ye.. hihi.. :)

    BalasPadam
  6. nasib baik dah kenyang..hehehe

    BalasPadam
  7. udang percintaan gitu..hoho

    BalasPadam
  8. perghhh..terliur gila....lama x kn udang...

    BalasPadam
  9. sambal udang.. senang di masak sedap dimakan

    BalasPadam
  10. amboi sakan bercinta

    nak udanggg

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.