Pengikut (Blogspot)

Rabu, 8 Ogos 2012

duit hanya pinjaman dunia

Hello semua... Selamat malam...

Sedarlah. Duit hanya pinjaman sementara. Pengalaman mengajar kita menjadi lebih matang. Betul tak?

Berpusing-pusing pulak ayat aku ni kan? Huhu. Sepanjang aku tak menulis ni aku memang sangat sibuk. Ke sana dan ke sini. Thats why malam ni aku nak rehat walaupun ada offer Baskin Robin free.

Aku ada satu kerja mengecat. Tadi baru dapat duit. Jadinya aku bayar subcon dan ada balance die kat aku baru je masuk poket. Kire duit ni kategori panas-panas suam la...

Aku ingat kereta aku just kena servis je kawan. So balik je aku terus g workshop utk pick up.balik kereta tu.

Dan dan bila sampai workshop Pakcik Uncle cakap timing belt rosak ganti baru wash out repair servis gedebuk gedebak.

Harga nak kena bayar sama dengan duit untung tadi tu. Tak buat kang kereta tak boleh jalan. Makanya kat sini hanya ada satu kesimpulan yang aku boleh buat. Duit hanya pinjaman sementara untuk gerakkan kehidupan. Adey-chiau.

p.s : perlu makan scout emulsion utk tambah tenaga ke? Hikhik

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 ulasan:

  1. erm xpayah makan kot

    da la tak sdp bende tu hehe

    BalasPadam
  2. eh eh scout emulsion sedap le.hehehe
    duit tu hanye kertas je wahai rapunzel ^_^. nak kaya simpan lah emas!emas sentiase laku tau.duit boleh jd tak bernilai n tak lakuuu bile ekonomi merudum!

    BalasPadam
  3. dulu time gastrik makan champ sebab kurus...sekarang, haa amik!!

    BalasPadam
  4. haha...itulah namanya kitaran kehidupan...pusing2..sama ja..duit dpt n habis..hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.