Pengikut (Blogspot)

Rabu, 11 Julai 2012

tiada entri segmen kerana jiwa kacau

hello semua, selamat malam..

yup. lepas entri berbaur marah dan kurang hajar sehingga Encik L panggil aku macam-macam. aku macam tak tulis blog. chis, jangan ingat aku insaf. aku just sibuk dengan keadaan sekeliling. 

penghargaan tetap ada pada mereka yang telah banyak mendirikan rumah aku. macam mane pun, aku tetap takkan berharap pada mereka yang berjanji tak tepati. serupa macam kempen pilihan raya la pulak. puak mane kite ye? hahaha. 

aku akan siapkan rumah Ncik Ayah. aku dah tenang. aku takkan harapkan dia lagi. Kontraktor tu tak perlu tahu apa-apa yang berlaku atas rumah tu. 

tu keputusan yang paling terbaik pada ketika ini. kalau salah. aku akan teruskan jua. no turning back and keep positive. adey-chiau.

p.s : rasa sayang cinta sudah tawar. ada garam bagus tak?


8 ulasan:

  1. nak kena baca baca dri awal ni..sebab tak tahu cerita..hehheh

    BalasPadam
  2. assobarun minnal iiimannn.. sabar yea..

    BalasPadam
  3. sabar dan pilih langkah paling sesuai
    pasti berjaya nanti

    BalasPadam
  4. Semoga di mudahkan urusan..
    Banyak kan sabar dan cari jalan selamat utk selesaikan masalah ni..

    BalasPadam
  5. jiwa kacau kes rumah tu lagi ehhhh. sabar ye. mungkin ade hikmah nye. ;)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.