Pengikut (Blogspot)

Rabu, 11 Julai 2012

tiada entri segmen kerana jiwa kacau

hello semua, selamat malam..

yup. lepas entri berbaur marah dan kurang hajar sehingga Encik L panggil aku macam-macam. aku macam tak tulis blog. chis, jangan ingat aku insaf. aku just sibuk dengan keadaan sekeliling. 

penghargaan tetap ada pada mereka yang telah banyak mendirikan rumah aku. macam mane pun, aku tetap takkan berharap pada mereka yang berjanji tak tepati. serupa macam kempen pilihan raya la pulak. puak mane kite ye? hahaha. 

aku akan siapkan rumah Ncik Ayah. aku dah tenang. aku takkan harapkan dia lagi. Kontraktor tu tak perlu tahu apa-apa yang berlaku atas rumah tu. 

tu keputusan yang paling terbaik pada ketika ini. kalau salah. aku akan teruskan jua. no turning back and keep positive. adey-chiau.

p.s : rasa sayang cinta sudah tawar. ada garam bagus tak?


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.