Pengikut (Blogspot)

Isnin, 2 Julai 2012

monday blues # api menjadi bara menjadi debu

hello semua, selamat isnin...

blues membuak-buak. di saat kekalahan Euro 2012 disandang oleh Itali. aku sebagai penyokong tak tegar Italy sangat-sangat kecewa dengan kegetahan Spain pada Italy. ahaha.

punye ligat entah siapa nama dari Spain jersi nombor 10 tak silap membawa bola dengan pantas dari gawang gol mereka ke gawang gol Itali dalam tindakan beberapa saat adalah satu kelebihan yang sangat nyata. semput-semput pulak pasukan Italy yang dikatakan defend sangat baik tu nak bertahan. kuhkuhkuh.

dalam mamai-mamai semalam, masa second half aku dah g cakap kat Shida. ni kena bantai jadi 4-0 ni. dan dan mulut aku masin pulak. terus Spain dapat score lagi.

sangat kecewa dengan jersi itu. memang tak ralat kalau aku tido masa minit ke-12 semalam. aargh Gerard Pique. kamu sungguh awesome. adey-chiau.

Sungguh hampa dengan baju Itali kawan!
p.s : hujan lebat petang ni. mengantok!

5 ulasan:

  1. Rajin melayan bola ye. Kakak masa org melayan bola itulah boleh bermimpi pergi kerja. Rasa penat kalau mimpi buat kerja. Boring... nasib cuma mimpi

    BalasPadam
  2. ramai orang demam euro..haha

    BalasPadam
  3. ramainye suka tgk bola kan..eemm sy x minat hehehe

    BalasPadam
  4. huhu.. aida zero bab2 bola nie. Kira org sorak aida sorak.. hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.