Pengikut (Blogspot)

Isnin, 30 Julai 2012

mengembalikan tenaga mata

Hello semua, selamat hari isnin....

Blues beb sebab semalam tidur lambat. Encik L pun tidur lambat juga. Cik Shida pun blues dengan kena getah masak nasik goreng lembik. Tengok tajuk blog aku korang blues tak?

Lepas sahur di waktu imsak menunggu Subuh aku tepek barang kat atas pada bawah mata. Harapan biar mata aku cantik macam Faezah Elai. Kuikuikui.

Bila aku dah baca arahan dan tepek barang itu. Panas melampau dalam mata terembes keluar. Pergh! Nak terbakar mata aku.

Tak sampai 20 min aku dah bukak mata. Tak tahan beyh. Bila tengok plastik arahan ada pulak arahan yang aku buat dunno iaitu mengurut permukaan barang itu secara perlahan-lahan ke arah mata.

Bila prosedur itu diikuti kurang sikit rasa terbakar kat mata. Memang aku ada masalah eye bag yang teruk. Org ckp darah beku terkumpul kat situ. Bahaya kan sebenarnye?

Ok. Tengok drawing jap. Adey-chiau.

p.s : ingin bermata cantik bile Encik L pulang ke Semenanjung

Published with Blogger-droid v2.0.6

11 ulasan:

  1. hehehe...cubalah buat...semoga ia termimpi

    BalasPadam
  2. adeii bab mata ni yg selalu fail, sokmo ada eye bag

    BalasPadam
  3. cik ana pon kalo tido lmbt konfem jd mata panda :P







    slm ramadhan,
    cik ana

    BalasPadam
  4. hmmm susah nak hilangkan eye bag ni.. kena minum air banyak katanya kurang air kat kawasan tu... entahlah main ikut je ni..

    BalasPadam
  5. cuba amalkan tengok atas lepas tu kelip sebanyak 20 kali, then tengok depan kelip 20 kali then tengok bawah keli 20 kali

    BalasPadam
  6. akak pun tak suka ada eyebag ni..bila mekap pun jadi tak cantik sebab susah nak samakan kaler bawah mata dengan kulit pipi ni..bila tak mekap lagi la tak cantik..ewkekekek

    BalasPadam
  7. hehe..comey ape ade eye bag..xsume org ade tu..kihkih.. ^^

    BalasPadam
  8. hehe...x per moga mata anda menjadi secantik yg diinginkn...so lpas ni kena jaga lah.. :)

    BalasPadam
  9. ala pakai timun je kan senang.hehe

    BalasPadam
  10. ha'ah. darah beku. saya pun ada gak. kalau student memang ada lah. tak boleh nak hilang.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.