Pengikut (Blogspot)

Ahad, 29 Julai 2012

heels warna coklat

Hello semua, salam sabtu...

Berbuka di Ayam Penyet Best memakan Ayam Penyet sepinggan adalah sesuatu yang jimat dan awesome. Sbb conform habis tanpa pembaziran.

Jadi pergi berjalan-jalan di sekitar bazar baju raya dalam Selayang Mall lalu terpandang pada heels macam kat atas.

Padahal aku dah beli kasut raya agak mahal untuk diri sendiri. Apekan daya kasut kat atas murah. Just RM20. Selesa dan lembut pada tapak. Ini buat aku tertarik.

Tapak depan yang rata jugak membantu orang yang baru nak belajar pakai heels. So lepas je pinjam duit Kak Hawa terus bayar dan terus sarung dan pakai sehingga balik rumah.

Begitu kelas rasa diri bila kasut murah yang selesa. Ini barulah perasaan vouge yang sebenarkan?

Patutlah perempuan patut membeli belah kerana ia terapi yang baik. Nasib baik Encik L jenis bebaskan aku beli apa saja. Memang tak sabo nk buat suami. Kahkahkah.

p.s : Takde jenama tak semestinya haprak kan?

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 ulasan:

  1. selayang mall?
    heee
    owg pong slalu p sane..
    heee
    x pe, asal selesa pong dh oke :D

    BalasPadam
  2. y penting selesa

    nk beli la wedges satu

    BalasPadam
  3. murah ke..mahal ke..yg penting selesa. kekadang yg murah lebih selesa dan tahan lama.

    BalasPadam
  4. baru teringat kasut raya tak beli lg..nak kena carik gak nie..dpt rm20 ok nie..tp tak nak heels..mak tak suka!hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.