Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 21 Julai 2012

hari pertama puasa 1433

Hello semua, selamat pagi sabtu...


Salam ramadhan. Dalam banyak kekalutan yang telah aku cipta. Tiada apa yg lebih tenang dari rahmat pertama Ramadhan.


Bangun pagi tadi dengan panas-panas suam. Aku rasa bahagia dan tenang. Terima kasih Allah.


Aku masih menyelesaikan beberapa perkara yang pending. Masih memikirkan cara terbaik menyelesaikan rumah Ncik Borhan dan kerja-kerja cat.


Untuk company pulak, design rumah makcik sebelah menampakkan hasil. Kerja2 membina surau IBS adlh baru bermula. Ada satu kerja structure repair aku belum sempat prepare method statement.


Ada beberapa masalah peribadi yg aku rasa aku boleh handle tp perlukan perbanyakkan sabar dan bertindak dengan yakin. Dalam masa yg sama aku perlu perbanyakan doa.


Ada beberapa perancangan cinta yg mgkin tak jadi kenyataan. Aku harap Encik L masih stick dengan rancangan tu. Kan?


Ok. Aku sedang laundry before balik rumah Puan Mak kat Bangi. Singgah blog dulu.


Salam ramadhan semua. Ada org cakap aku dah hilang rentak menulis. Adey-chiau.


p.s : betul ke kalo ada kebiasaan yg menjadi luar biasa, ada something yg jd?


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 ulasan:

  1. dah tangan tu kenapa?? masak lauk sahur ke jadi macam tu?

    BalasPadam
  2. awat tuh?? design rumah sy leh??

    BalasPadam
  3. alahai....cian...

    selamatberpuasa

    BalasPadam
  4. kaki kena sagat jalan??
    perhh konfem sakit ahhhh





    slt b'puasa =P






    Luv,
    cik ana

    BalasPadam
  5. hayooo
    pasaipa tuuu

    selmt berpuasa dea ;)

    BalasPadam
  6. sakit je tgk tu... slmt berpuasa ya.

    BalasPadam
  7. dugaan hari pertama ramadhan.msti sakit gila

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.