Pengikut (Blogspot)

Khamis, 26 Julai 2012

aku penuh kepenatan

Salam ramadhan semua...


Beberapa hari permulaan puasa adalah dimulai dengan hati yg kuntum dan badan yg penat. Kesimpulannya aku merasa derita dan penat sampai nk g terawih pun tak lalu.


Minggu pertama puasa dah ada ura-ura nak iftar kat kedai bersama2 office mate. Cuma berbuka dengan Encik L mgkin tk dpt. Jauh di mata kan?


Mengimbau kenangan tak puasa tahun lepas. Tadi aku inspect ground beam. Takde la panas mane pun kan. Tp keterikan matahari Malaysia memang tak boleh bla sehingga mengurangkan kandungan air dalam bibir. Huhu.


Dalam bulan puasa tahun lepas jugak. Aku gaduh teruk dengan Encik L pasal nak berbuka sama-sama sbb tu tahun ni mgkin tk dpt buka sama-sama kot. Sob sob. Sedih.


Yg paling geram kabel internet kt pc aku tak boleh detect. Tak boleh nak berblog dengan jayanya. Susah jugak nak blogwalking. Adey-chiau.


p.s : thanks pada kawan2 yg rajen komen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 ulasan:

  1. penat sngt ni

    hehe

    slmt berpuase
    #buku tu kene beli br ley bace hehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.